De gratis Advertentie site van Ede en omgeving
Welkom, Gast
  • Registreren
  • Aanmelden
  • Verlanglijstje
Registreren Aanmelden
Plaats advertentie
  • Alle categorieën
  • Antiek en Kunst
  • Audio, Tv en Foto
  • Auto diversen
  • Auto-onderdelen
  • Autos
  • Boeken
  • Caravans en Kamperen
  • Cds en Dvds
  • Computers en Software
  • Contacten en Berichten
  • Diensten en Vakmensen
  • Dieren en Toebehoren
  • Diversen
  • Doe-het-zelf en Verbouw
  • Fietsen en Brommers
  • Hobby en Vrije tijd
  • Huis en Inrichting
  • Huizen en Kamers
  • Kinderen en Babys
  • Kleding | Dames
  • Kleding | Heren
  • Motoren
  • Muziek en Instrumenten
  • Postzegels en Munten
  • Sieraden, Tassen en Uiterlijk
  • Spelcomputers en Games
  • Sport en Fitness
  • Telecommunicatie
  • Tickets en Kaartjes
  • Tuin en Terras
  • Vacatures
  • Vakantie
  • Verzamelen
  • Watersport en Boten
  • Witgoed en Apparatuur
  • Zakelijke goederen
Kies categorie
De gratis Advertentie site van Ede en omgeving
  • Welkom, Gast language()->render(); ?>
  • Home
  • Kopen
  • Verkopen
  • Verlanglijstje
  • Registreren / Aanmelden
  1. Home
  2. Dieren en Toebehoren
  3. Stalling en Weidegang
ID: 7942

Stalling aangeboden met veel buiten! (liefst ruin)

Geen aanbiedingen geplaatst
Verlanglijstje
Verslag
  • Verkoper

Verkoper info

Van Otterloo
Adres: Amsterdam
Contact Verkoper
Andere items van verkoper
  • Omschrijving
Omschrijving
hallo.

hierbij bied ik 1 stal te huur aan op privé stukje.
ik sta op het moment alleen en mis toch wel de gezelligheid van een ander persoon.

De paarden staan de hele dag buiten in de paddock met onbeperkt hooi en de stallen blijven open ivm het drinkwater (elektronisch).
Ik zelf heb 2 ruinen, daar zoek ik het liefst een ruin erbij om dominantie te voorkomen onderling.

Met goed weer gaan ze het land op de gehele dag. Helaas geen mogelijkheid tot dag en nacht omdat ik dit niet aandurf.
Mijn Shet ontsnapt nog wel eens haha.

de stalhuur bedraagt 185 euro kaal.
dus we moeten onderling hooi en zaagsel aanschaffen.
Ik sta op zaagsel omdat dit makkelijker is qua afvoeren.

Helaas geen rijbak maar er is wel een mogelijkheid tot huren in de buurt.
verder rijd ikzelf heel veel buiten in de polder.

zelf ga ik 2x op een dag naar stal om te voeren. sochtends voor mn werk om ze buiten te zetten (8uur )en als ik weer naar huis ga(rond 6uur)
Dit is een doe het zelf stal.
De verhuurder kijkt er niet naar om dus we zijn op elkaar gewezen.
Hij belt wel als er iets aan de hand is en het niet vertrouwd.

Zelf ben ik nogal een gezellige prater dus iemand die dat ook is heeft de voorkeur.

voor vragen kan je altijd pb sturen
omg Poortugaal

groetjes steeph.

  • Contact
  • FAQ
  • Gebruiksvoorwaarden en Privacyverklaring.
  • Privacy Policy