ID: 11508
Nette Opel Signum 2.2 DTI sport 1e eigenaar
€2.500,00
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Beste lezer,
Hierbij bied ik mijn nette Opel Signum aan. Na 14 jaar trouwe dienst bied ik hem nu te koop aan omdat ik nu fiets naar het werk en 2 auto's overbodig zijn. Ik heb de auto in 2004 nieuw gekocht en ben daarom ook de eerste eigenaar.
De auto is dealer onderhouden en daarnaast is er nergens op bespaard. In die 14 jaar hebben we ook nooit problemen gehad met de auto. Recent zijn de remschijven + blokken nog vervangen aan de voorzijde.
Op wat gebruikers sporen na is de auto in zeer goede staat zowel interieur als het exterieur (zie foto's)
Opties:
- Spoiler achterklep.
- Iremscher booskijkers.
- Half lederen sportstoelen.
- Sport uitvoerig
- 18 inch wielen met zomerbanden
- 17 inch wielen met winterbanden
Voor meer informatie of foto's kunt u contact opnemen met mij door te bellen of te mailen.
Kortom. Zeer nette auto waar nog veel kilometers mee gemaakt kunnen worden. Auto rijdt zoals het hoort en verbruikt geen andere vloeistoffen dan diesel.
De vraagprijs is inclusief de 18 en 17 inch wielen.
Vriendelijke groet,
Hans van Dijk
Hierbij bied ik mijn nette Opel Signum aan. Na 14 jaar trouwe dienst bied ik hem nu te koop aan omdat ik nu fiets naar het werk en 2 auto's overbodig zijn. Ik heb de auto in 2004 nieuw gekocht en ben daarom ook de eerste eigenaar.
De auto is dealer onderhouden en daarnaast is er nergens op bespaard. In die 14 jaar hebben we ook nooit problemen gehad met de auto. Recent zijn de remschijven + blokken nog vervangen aan de voorzijde.
Op wat gebruikers sporen na is de auto in zeer goede staat zowel interieur als het exterieur (zie foto's)
Opties:
- Spoiler achterklep.
- Iremscher booskijkers.
- Half lederen sportstoelen.
- Sport uitvoerig
- 18 inch wielen met zomerbanden
- 17 inch wielen met winterbanden
Voor meer informatie of foto's kunt u contact opnemen met mij door te bellen of te mailen.
Kortom. Zeer nette auto waar nog veel kilometers mee gemaakt kunnen worden. Auto rijdt zoals het hoort en verbruikt geen andere vloeistoffen dan diesel.
De vraagprijs is inclusief de 18 en 17 inch wielen.
Vriendelijke groet,
Hans van Dijk