De gratis Advertentie site van Ede en omgeving
Welkom, Gast
  • Registreren
  • Aanmelden
  • Verlanglijstje
Registreren Aanmelden
Plaats advertentie
  • Alle categorieën
  • Antiek en Kunst
  • Audio, Tv en Foto
  • Auto diversen
  • Auto-onderdelen
  • Autos
  • Boeken
  • Caravans en Kamperen
  • Cds en Dvds
  • Computers en Software
  • Contacten en Berichten
  • Diensten en Vakmensen
  • Dieren en Toebehoren
  • Diversen
  • Doe-het-zelf en Verbouw
  • Fietsen en Brommers
  • Hobby en Vrije tijd
  • Huis en Inrichting
  • Huizen en Kamers
  • Kinderen en Babys
  • Kleding | Dames
  • Kleding | Heren
  • Motoren
  • Muziek en Instrumenten
  • Postzegels en Munten
  • Sieraden, Tassen en Uiterlijk
  • Spelcomputers en Games
  • Sport en Fitness
  • Telecommunicatie
  • Tickets en Kaartjes
  • Tuin en Terras
  • Vacatures
  • Vakantie
  • Verzamelen
  • Watersport en Boten
  • Witgoed en Apparatuur
  • Zakelijke goederen
Kies categorie
De gratis Advertentie site van Ede en omgeving
  • Welkom, Gast language()->render(); ?>
  • Home
  • Kopen
  • Verkopen
  • Verlanglijstje
  • Registreren / Aanmelden
  1. Home
  2. Autos
  3. BMW
ID: 12417

BMW 3-Serie 1.8 I 318 Baur Cabriolet TC 1983 Blauw

€2.000,00

Geen aanbiedingen geplaatst
Verlanglijstje
Verslag
  • Verkoper

Verkoper info

Jan-Albert
Adres: Amsterdam
Contact Verkoper
Andere items van verkoper
  • Omschrijving
Omschrijving
BMW 3-Serie 1.8 I 318 Baur Cabriolet TC 1983 Blauw

Opknapper!

Rijdt en schakeldt zoals je mag verwachten van een auto van 35 jaar oud.

Recent de startmotor vervangen
banden zijn ZGAN.

2 jaar geleden zijn alle rotte delen van de auto vervangen (dorpels,vloer,delen van de a-stijl, accubak, spatborden) 

Achterste dakje is in goede staat, voorste dakje kan  een schoonmaakbeurt en wat aandacht gebruiken.

KM stand is een schatting (vorige km teller was defect en gaf 118 dkm aan).

Interieur heeft wat schade.

Motor mag wat worden afgesteld maar loopt en rijdt wel prima.

Bijrijders kant van de auto moet opnieuw worden strak gemaakt en gespoten om weer mooi te krijgen.

Op de foto's zijn de mistlampen niet gemonteerd, die heb ik er wel bij en werken ook gewoon, kapjes voor onder het stuur zijn er ook bij en het dashboardkastje ook (scharnier wel van gebroken). 

Auto gaat weg ivm toekomstig ruimtegebrek en omdat ik er weinig tijd voor heb.

  • Contact
  • FAQ
  • Gebruiksvoorwaarden en Privacyverklaring.
  • Privacy Policy