De gratis Advertentie site van Ede en omgeving
Welkom, Gast
  • Registreren
  • Aanmelden
  • Verlanglijstje
Registreren Aanmelden
Plaats advertentie
  • Alle categorieën
  • Antiek en Kunst
  • Audio, Tv en Foto
  • Auto diversen
  • Auto-onderdelen
  • Autos
  • Boeken
  • Caravans en Kamperen
  • Cds en Dvds
  • Computers en Software
  • Contacten en Berichten
  • Diensten en Vakmensen
  • Dieren en Toebehoren
  • Diversen
  • Doe-het-zelf en Verbouw
  • Fietsen en Brommers
  • Hobby en Vrije tijd
  • Huis en Inrichting
  • Huizen en Kamers
  • Kinderen en Babys
  • Kleding | Dames
  • Kleding | Heren
  • Motoren
  • Muziek en Instrumenten
  • Postzegels en Munten
  • Sieraden, Tassen en Uiterlijk
  • Spelcomputers en Games
  • Sport en Fitness
  • Telecommunicatie
  • Tickets en Kaartjes
  • Tuin en Terras
  • Vacatures
  • Vakantie
  • Verzamelen
  • Watersport en Boten
  • Witgoed en Apparatuur
  • Zakelijke goederen
Kies categorie
De gratis Advertentie site van Ede en omgeving
  • Welkom, Gast language()->render(); ?>
  • Home
  • Kopen
  • Verkopen
  • Verlanglijstje
  • Registreren / Aanmelden
  1. Home
  2. Fietsen en Brommers
  3. Scooters
  4. Yamaha
ID: 14514

Yamaha Aerox R 2009 Black Metallic X

€900,00

Geen aanbiedingen geplaatst
Verlanglijstje
Verslag
  • Verkoper

Verkoper info

M.
Adres: Amsterdam
Contact Verkoper
Andere items van verkoper
  • Omschrijving
Omschrijving
Hallo,

Aangeboden, in zeer nette staat verkerende Yamaha Aerox R 2009 Black metallic X watergekoelt, orginele kappen met 18326 km. Volledig complete scooter die lekker en vlot rijd, en technisch in perfecte staat is. Met geel kenteken zonder wok.

Alles functioneerd naar behoren, en de scooter zit goed in elkaar. Ik heb de scooter vanaf 2012 in mijn bezit, en vanaf dien met plezier op gereden voornamelijk met mooi weer, en technisch in perfecte staat gehouden. op foto 1 3, kun je zien dat hij daar wat lichte schade heeft, verder is de scooter in hele en nette staat. Scooter heeft altijd binnen gestaan.

Set up:

Cilinder: Power 1, deze zit er 3000 km op, de orginele brak een tapeind oor af helaas met het monteren van de uitlaat, dus ben voor een power 1 gegaan, waar ik overgens de spoelpoorten mooier van afgewerkt vind als de orginele cilinder. Hier heb ik daarna draad eindjes in gezet zodat de schroefdraat in de uitlaat poort niet meer lijdt met het de en monteren van de uitlaat als hij er af moet.

Luchtfilter element: Power 1

Krukas: orgineel

Carburateur: orgineel met e choke

Onsteking: orgineel

Membraam: orgineel met carbon malossi kleppen

Vario: orgineel

Achter koppeling: zit een een polini half poulie met rechte spiebaan op, voor een goede acceleratie, Malossi witte druk veer en torsie controller, en een Metrakit steun lager in de cater kap zie foto 15.

Uitlaat: Leovince zx

Achterveer: Malossi rs24 van paioli, net als de voorvork, veertje van 220 euro! rijdt subliem!

Banden: Michelin power pure 2ct, profiel, voor 3,6mm, achter 4,4mm deze is 1000 km oud. Minimum voor scooters is 1mm, dus hoeven verlopig niet vervangen te worden.

Remmen orgineel Brembo en volledig in orde, zelfs de remvloeistof onlangs een keer ververst wat bij de achter rem van een aerox vrij lastig is. Ook olie van de achter vertanding is ververst. En een brandstof filter geplaatst.

Koso led achterlicht, donkere knipperlichtglaasjes met orangje lampjes er in, BCD booskijker, ook zit er op deze Aerox een goeie standaard! Vaak zijn ze uitgeluberd door het er op zitten als hij op de standaard staat. Kickstartpedaal heb ik zelf laten galvaniseren en een blanke lak laag erop gezet, zeer mooi.

2 sleutels aanwezig, verder erbij 2 sleutels voor verstelling achter veer, schijfremslot met 2 sleutels, orginele boekjes, aankoopbon nieuw, recent een nieuwe accu en v snaar op gezet, hier heb ik de bonnetjes er ook van bij. Een fles castrol 2t olie en castrol filer olie voor het luchtfilter, en een zo goed als nieuwe afdek hoes, nieuw setje Hebo crosshandschoenen(laatste 2 foto's) en een zo goed als volle tank olie en benzine.

De scooter loopt rond de 75 km per uur, is verder terug te voeren door middel van een vario ring. Ik ree altijd toch graag wat harder als toegestaan, vandaar dat ik nu ook heb besloten motor te gaan rijden. Deze scooter is onbezorgd rijden deze aankomende zomer, niet meteen beginnen met sleutelen!

Voor meer vragen kunt u vrijblijvend contact op nemen.

Vriendelijke groeten

  • Contact
  • FAQ
  • Gebruiksvoorwaarden en Privacyverklaring.
  • Privacy Policy