De gratis Advertentie site van Ede en omgeving
Welkom, Gast
  • Registreren
  • Aanmelden
  • Verlanglijstje
Registreren Aanmelden
Plaats advertentie
  • Alle categorieën
  • Antiek en Kunst
  • Audio, Tv en Foto
  • Auto diversen
  • Auto-onderdelen
  • Autos
  • Boeken
  • Caravans en Kamperen
  • Cds en Dvds
  • Computers en Software
  • Contacten en Berichten
  • Diensten en Vakmensen
  • Dieren en Toebehoren
  • Diversen
  • Doe-het-zelf en Verbouw
  • Fietsen en Brommers
  • Hobby en Vrije tijd
  • Huis en Inrichting
  • Huizen en Kamers
  • Kinderen en Babys
  • Kleding | Dames
  • Kleding | Heren
  • Motoren
  • Muziek en Instrumenten
  • Postzegels en Munten
  • Sieraden, Tassen en Uiterlijk
  • Spelcomputers en Games
  • Sport en Fitness
  • Telecommunicatie
  • Tickets en Kaartjes
  • Tuin en Terras
  • Vacatures
  • Vakantie
  • Verzamelen
  • Watersport en Boten
  • Witgoed en Apparatuur
  • Zakelijke goederen
Kies categorie
De gratis Advertentie site van Ede en omgeving
  • Welkom, Gast language()->render(); ?>
  • Home
  • Kopen
  • Verkopen
  • Verlanglijstje
  • Registreren / Aanmelden
  1. Home
  2. Autos
  3. Suzuki
ID: 4841

UNIEKE in nieuwstaat verkerende Suzuki Intruder VS800 GL

€3.350,00

Geen aanbiedingen geplaatst
Verlanglijstje
Verslag
  • Verkoper

Verkoper info

Gorredijk
Adres: Amsterdam
Contact Verkoper
Andere items van verkoper
  • Omschrijving
Omschrijving
UNIEKE in nieuwstaat verkerende Suzuki Intruder VS800 GL met km stand 11780km

Om te beginnen, Deze motorfiets is echt uniek (Origineel Two Tone) en in zeer nette staat.
Ik ben de 2e eigenaar van de motorfiets (2014-heden), mijn vader was de eerste (van 1999 tot 2014). 
Helaas blijk ik niet echt geschikt om een motor te bezitten, ik kom er maar niet toe om hem (goed) te benutten. motor heeft in de afgelopen 4 jaar nog geen 1500km gereden denk ik. Dus hoeveel pijn het ook doet, het is tijd om afscheid te nemen.

De motor verkeert zowel uiterlijk als motorisch in topstaat en heeft altijd droog en warm gestaan. ik durf zelfs wel te roepen dat hij nog nooit regen op het koppie heeft gehad. Zowel mijn vader als ik zijn mooi weer rijders ;-).

Ik heb na overname er een ander stuur op laten zetten maar het origineel met het windscherm, zie laatste foto, is er nog bij en zit ook bij de vraagprijs in (net als de leren motortassen natuurlijk). Daarnaast is er vorig jaar nog een nieuwe gel accu in gezet.

ik denk dat ik een realistische prijs vraag, dus bieden mag maar houd het wel leuk.
om hem echt te kunnen waarderen moet je langskomen. 

  • Contact
  • FAQ
  • Gebruiksvoorwaarden en Privacyverklaring.
  • Privacy Policy