ID: 6296
Advertentie ID: #7326 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
De laatste 2 Duitse Reuzen te koop!!! (rammen)
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Deze 2 schitterende joekels van Duitse Reuzen zijn 8 weken oud en mogen verhuizen.
Mama is chinchilla
Papa is weissohr wildkleur-bont
De laatste 2 foto's zijn van 2 weken geleden (6.5 weken oud) en ze groeien dus ook als kool.
Een Duitse Reus is een zachtaardige, vriendelijke vriend voor het leven.
Ze kunnen als huisdier gehouden worden mits ze voldoende ruimte krijgen want ze worden echt enorm groot.
Het liefst zie ik ze samen verhuizen, aangezien konijnen groepsdieren zijn.
Ik vraag voor 1 Albino Reus 35 euro, maar als u ze samen koopt dan mogen ze weg voor 60 euro.
Minder bieden heeft geen zin. Ik heb veel tijd gestoken in het tam maken, ik heb ze uren op schoot gehad en geknuffeld zodat ze totaal niet mensenschuw zijn.
Het zijn beide dan ook echte knuffelkonten.
Ze lopen hier los en zijn bekend met grote en kleine honden, alleen hun geblaf blijven ze een beetje eng vinden.... (Wat ik niet gek vind, aangezien ze ondanks hun formaat nog steeds baby's zijn).
Als je geïnteresseerd bent of je hebt vragen, mail gerust en ik zal zo snel mogelijk een reactie geven.
Mama is chinchilla
Papa is weissohr wildkleur-bont
De laatste 2 foto's zijn van 2 weken geleden (6.5 weken oud) en ze groeien dus ook als kool.
Een Duitse Reus is een zachtaardige, vriendelijke vriend voor het leven.
Ze kunnen als huisdier gehouden worden mits ze voldoende ruimte krijgen want ze worden echt enorm groot.
Het liefst zie ik ze samen verhuizen, aangezien konijnen groepsdieren zijn.
Ik vraag voor 1 Albino Reus 35 euro, maar als u ze samen koopt dan mogen ze weg voor 60 euro.
Minder bieden heeft geen zin. Ik heb veel tijd gestoken in het tam maken, ik heb ze uren op schoot gehad en geknuffeld zodat ze totaal niet mensenschuw zijn.
Het zijn beide dan ook echte knuffelkonten.
Ze lopen hier los en zijn bekend met grote en kleine honden, alleen hun geblaf blijven ze een beetje eng vinden.... (Wat ik niet gek vind, aangezien ze ondanks hun formaat nog steeds baby's zijn).
Als je geïnteresseerd bent of je hebt vragen, mail gerust en ik zal zo snel mogelijk een reactie geven.