De gratis Advertentie site van Ede en omgeving
Welkom, Gast
  • Registreren
  • Aanmelden
  • Verlanglijstje
Registreren Aanmelden
Plaats advertentie
  • Alle categorieën
  • Antiek en Kunst
  • Audio, Tv en Foto
  • Auto diversen
  • Auto-onderdelen
  • Autos
  • Boeken
  • Caravans en Kamperen
  • Cds en Dvds
  • Computers en Software
  • Contacten en Berichten
  • Diensten en Vakmensen
  • Dieren en Toebehoren
  • Diversen
  • Doe-het-zelf en Verbouw
  • Fietsen en Brommers
  • Hobby en Vrije tijd
  • Huis en Inrichting
  • Huizen en Kamers
  • Kinderen en Babys
  • Kleding | Dames
  • Kleding | Heren
  • Motoren
  • Muziek en Instrumenten
  • Postzegels en Munten
  • Sieraden, Tassen en Uiterlijk
  • Spelcomputers en Games
  • Sport en Fitness
  • Telecommunicatie
  • Tickets en Kaartjes
  • Tuin en Terras
  • Vacatures
  • Vakantie
  • Verzamelen
  • Watersport en Boten
  • Witgoed en Apparatuur
  • Zakelijke goederen
Kies categorie
De gratis Advertentie site van Ede en omgeving
  • Welkom, Gast language()->render(); ?>
  • Home
  • Kopen
  • Verkopen
  • Verlanglijstje
  • Registreren / Aanmelden
  1. Home
  2. Dieren en Toebehoren
  3. Konijnen
ID: 6296
Advertentie ID: #7326 is toegevoegd aan uw verlanglijst.

De laatste 2 Duitse Reuzen te koop!!! (rammen)

Geen aanbiedingen geplaatst
Verlanglijstje
Verslag
  • Verkoper

Verkoper info

Leonie
Adres: Amsterdam
Contact Verkoper
Andere items van verkoper
  • Omschrijving
Omschrijving
Deze 2 schitterende joekels van Duitse Reuzen zijn 8 weken oud en mogen verhuizen.

Mama is chinchilla
Papa is weissohr wildkleur-bont

De laatste 2 foto's zijn van 2 weken geleden (6.5 weken oud) en ze groeien dus ook als kool.

Een Duitse Reus is een zachtaardige, vriendelijke vriend voor het leven.
Ze kunnen als huisdier gehouden worden mits ze voldoende ruimte krijgen want ze worden echt enorm groot.

Het liefst zie ik ze samen verhuizen, aangezien konijnen groepsdieren zijn.

Ik vraag voor 1 Albino Reus 35 euro, maar als u ze samen koopt dan mogen ze weg voor 60 euro.
Minder bieden heeft geen zin. Ik heb veel tijd gestoken in het tam maken, ik heb ze uren op schoot gehad en geknuffeld zodat ze totaal niet mensenschuw zijn.
Het zijn beide dan ook echte knuffelkonten.

Ze lopen hier los en zijn bekend met grote en kleine honden, alleen hun geblaf blijven ze een beetje eng vinden.... (Wat ik niet gek vind, aangezien ze ondanks hun formaat nog steeds baby's zijn).

Als je geïnteresseerd bent of je hebt vragen, mail gerust en ik zal zo snel mogelijk een reactie geven.

  • Contact
  • FAQ
  • Gebruiksvoorwaarden en Privacyverklaring.
  • Privacy Policy