ID: 7128
Advertentie ID: #51672 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
Zwarte Samsung Galaxy S7 Edge + Samsung S-view cover
€325,00
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Omdat ik ben overgestapt naar een andere mobiel, bied ik mijn Samsung Galaxy S7 Edge te koop aan.
Alles wat er standaard bij zat, zit er nog steeds bij. Ook de fast charger zit er bij. De oordopjes heb ik nooit gebruikt en zijn dus nog helemaal nieuw. Verder heb ik, gelijk bij de aanschaf van de telefoon, de originele Samsung S-view cover erbij gekocht. Met deze cover kunt u zien wie u belt en opnemen, zonder het hoesje te openen! Ook kunt u bijv. foto's nemen terwijl het hoesje dicht zit, wat erg handig is als u snel iets vast wilt leggen!
Ook heb ik de aankoopbon van de Mediamarkt er nog bij.
Omdat de telefoon altijd in een hoesje heeft gezeten, is die altijd goed beschermt geweest. Ook heb ik het toestel nooit laten vallen. Wel zitten er wat krasjes op de voorkant (kom ik pas achter nu ik hem te koop zet. Is me verder nooit opgevallen, dus daar zal niemand last van hebben)
Verder werkt het toestel uitstekend. Heb dan ook nog nooit problemen gehad.
Kan worden getest bij afhalen. Eventueel kan ik het ook (binnen Nederland) verzenden, al heeft dit niet mijn voorkeur, dit doe ik alleen als het complete bedrag eerst op mijn rekening staat, waarna ik het zal verzenden. De kosten en het risico hiervan zijn voor de koper.
Mocht u vragen hebben, kunt u mij altijd een berichtje sturen.
Alles wat er standaard bij zat, zit er nog steeds bij. Ook de fast charger zit er bij. De oordopjes heb ik nooit gebruikt en zijn dus nog helemaal nieuw. Verder heb ik, gelijk bij de aanschaf van de telefoon, de originele Samsung S-view cover erbij gekocht. Met deze cover kunt u zien wie u belt en opnemen, zonder het hoesje te openen! Ook kunt u bijv. foto's nemen terwijl het hoesje dicht zit, wat erg handig is als u snel iets vast wilt leggen!
Ook heb ik de aankoopbon van de Mediamarkt er nog bij.
Omdat de telefoon altijd in een hoesje heeft gezeten, is die altijd goed beschermt geweest. Ook heb ik het toestel nooit laten vallen. Wel zitten er wat krasjes op de voorkant (kom ik pas achter nu ik hem te koop zet. Is me verder nooit opgevallen, dus daar zal niemand last van hebben)
Verder werkt het toestel uitstekend. Heb dan ook nog nooit problemen gehad.
Kan worden getest bij afhalen. Eventueel kan ik het ook (binnen Nederland) verzenden, al heeft dit niet mijn voorkeur, dit doe ik alleen als het complete bedrag eerst op mijn rekening staat, waarna ik het zal verzenden. De kosten en het risico hiervan zijn voor de koper.
Mocht u vragen hebben, kunt u mij altijd een berichtje sturen.