De gratis Advertentie site van Ede en omgeving
Welkom, Gast
  • Registreren
  • Aanmelden
  • Verlanglijstje
Registreren Aanmelden
Plaats advertentie
  • Alle categorieën
  • Antiek en Kunst
  • Audio, Tv en Foto
  • Auto diversen
  • Auto-onderdelen
  • Autos
  • Boeken
  • Caravans en Kamperen
  • Cds en Dvds
  • Computers en Software
  • Contacten en Berichten
  • Diensten en Vakmensen
  • Dieren en Toebehoren
  • Diversen
  • Doe-het-zelf en Verbouw
  • Fietsen en Brommers
  • Hobby en Vrije tijd
  • Huis en Inrichting
  • Huizen en Kamers
  • Kinderen en Babys
  • Kleding | Dames
  • Kleding | Heren
  • Motoren
  • Muziek en Instrumenten
  • Postzegels en Munten
  • Sieraden, Tassen en Uiterlijk
  • Spelcomputers en Games
  • Sport en Fitness
  • Telecommunicatie
  • Tickets en Kaartjes
  • Tuin en Terras
  • Vacatures
  • Vakantie
  • Verzamelen
  • Watersport en Boten
  • Witgoed en Apparatuur
  • Zakelijke goederen
Kies categorie
De gratis Advertentie site van Ede en omgeving
  • Welkom, Gast language()->render(); ?>
  • Home
  • Kopen
  • Verkopen
  • Verlanglijstje
  • Registreren / Aanmelden
  1. Home
  2. Autos
  3. Opel
ID: 11508

Nette Opel Signum 2.2 DTI sport 1e eigenaar

€2.500,00

Geen aanbiedingen geplaatst
Verlanglijstje
Verslag
  • Verkoper

Verkoper info

TvD
Adres: Amsterdam
Contact Verkoper
Andere items van verkoper
  • Omschrijving
Omschrijving
Beste lezer,

Hierbij bied ik mijn nette Opel Signum aan. Na 14 jaar trouwe dienst bied ik hem nu te koop aan omdat ik nu fiets naar het werk en 2 auto's overbodig zijn. Ik heb de auto in 2004 nieuw gekocht en ben daarom ook de eerste eigenaar.

De auto is dealer onderhouden en daarnaast is er nergens op bespaard. In die 14 jaar hebben we ook nooit problemen gehad met de auto. Recent zijn de remschijven + blokken nog vervangen aan de voorzijde.

Op wat gebruikers sporen na is de auto in zeer goede staat zowel interieur als het exterieur (zie foto's)

Opties:
- Spoiler achterklep.
- Iremscher booskijkers.
- Half lederen sportstoelen.
- Sport uitvoerig
- 18 inch wielen met zomerbanden
- 17 inch wielen met winterbanden

Voor meer informatie of foto's kunt u contact opnemen met mij door te bellen of te mailen.

Kortom. Zeer nette auto waar nog veel kilometers mee gemaakt kunnen worden. Auto rijdt zoals het hoort en verbruikt geen andere vloeistoffen dan diesel.

De vraagprijs is inclusief de 18 en 17 inch wielen.

Vriendelijke groet,
Hans van Dijk

  • Contact
  • FAQ
  • Gebruiksvoorwaarden en Privacyverklaring.
  • Privacy Policy